Sunday, October 24, 2010

Ül.5. Analüüsida kodulehte

Mina valisin analüüsimiseks Liisi kodulehe, mis asub aadressil http://www.hot.ee/neiu7/esimene.html

Esimese hooga kodulehele vaadates meeldib mulle:

  •  põhitooniks valitud mahe roheline.Ei torka liialt silma, kuid ei jää ka märkamata.
  • lihtne ülesehitus
  • Kõige ilusamaks ja toredamaks asjaks pean ma Liisi pilti. Suur, selge ja ilus. Tõmbab kõigi tähelepanu ja positiivse emotsiooni.
Nüüd siis asun asjade kallale, mida mina teeksin teistmoodi :

  • Lingitud lehtede pealkirjade "esimene", "teine" jne võiks olla rohkemat ütlevam pealkiri, mis annaks aimu, mis sellel lehel olema peaks. Kui ei taha muuta linkide pealkirju, siis võiks esilehel olla selgitatud, mis teistel lehtedel asub.
  • Klõpsates "teisele" lehele avaneb pealeht, mis minu arvates peaks olema lingitud "esimese" alla.
  • Kujundus võiks olla veidi värvikam.
  • Lehekülgede pealkirjad võivad puuetega inimesele märkamatuks jääda kuna on liialt heledad.
Kokkuvõtvalt tahaks öelda, et tegemist on asjaliku kodulehega, kuid puuetega inimeste jaoks tuleks seda natuke korrigeerida. Validaator näitas, et koduleht on igati korras ja nõuded on täidetud.

1 comment:

  1. Kena, kõik tingimused on täidetud, olete hea lehe omale analüüsimiseks valinud.

    ReplyDelete